Гарантія та повернення

Головна Гарантія та повернення

 

Наші шановні клієнти!

На всю нашу продукцію ми надаємо гарантію 1 рік!

Умови гарантійного обслуговування і повернення товарів в інтернет-магазині «Дверна гільдія»

Купуючи продукцію в нашому інтернет-магазині, ви можете бути впевнені в отриманні якісних і надійних товарів. Все тому, що ми гарантуємо можливість заміни, ремонту та повернення відповідно до чинного законодавства України.

Гарантія на двері забезпечує усунення всіх неполадок і поломок, якщо такі виникли з вини нашого магазину. Її термін - від 6 до 12 місяців, в залежності від типу дверей і застосованих для їх створення матеріалів.

 

Умови отримання безкоштовного гарантійного обслуговування в нашому інтернет-магазині

Ми забезпечимо повноцінний ремонт або заміну дверей в тому випадку, якщо:

· двері змінили свою геометрію, тобто утворилися значні зазори між деталями обрамлення прорізу, або так званими «лиштвами» і самим полотном;

· конструкція зазнала помітних деформації або була повністю зруйнована без механічного впливу;

· ви виявили розшарування матеріалу полотна або його розтріскування.

 

Причини відмови від надання гарантійного обслуговування

Варто відзначити, що гарантійне обслуговування можливо тільки в тому випадку, якщо поломка сталася з вини виробника. Тому в ряді ситуацій ми змушені відмовити вам у безкоштовній допомозі в зв'язку з порушенням вами експлуатаційних умов. До таких випадків належить:

· наявність пошкоджень, які були нанесені механічним способом, наприклад, внаслідок удару;

· порушення норм технологічного процесу при виконанні ремонтних або оздоблювальних робіт у приміщенні, до них відносяться різні типи забруднень будівельними сумішами - фарбами, клеєм, шпаклівкою;

· міжкімнатні двері були встановлені в ролі вхідної або на балконі;

· застосування дверей в просторі з несприятливими кліматичними умовами і температурним режимом, так як дерев'яні двері в приміщенні з підвищеною вологістю можуть змінити свою форму або збільшитися в об'ємі;

· ннеправильна установка дверей, яка і привела до утворення деформацій;

· порушення належних умов експлуатації, а саме: відсутність спеціальних доводчиків, які забезпечують «м'яке» відкривання і закривання дверей, і захисного пристрою, який запобігає удару полотна об стіну або інші поверхні.

 

Як убезпечити себе від отримання неякісної продукції?

Для того щоб ви, як покупець, мали право отримати гарантійне обслуговування, прочитайте деякі рекомендації, які допоможуть запобігти виникненню неприємних ситуацій:

· отримуючи замовлення, обов'язково перевірте двері на наявність пошкоджень при кур'єрі, якщо ви помітили, що її зовнішній вигляд не відповідає зазначеним при замовленні відомостями, поверніть її, не порушуючи цілісності упаковки;

· зберігайте оригінальні документи з печаткою нашої фірми, це послужить підтвердженням придбання саме в нашому інтернет-магазині.

Інтернет-магазин «Дверна гільдія» надає можливість купити вхідні двері, а також двері інших типів і фурнітуру в Києві за доступними цінами.

Звертайтеся до нас, і ви завжди будете отримувати тільки найкращі товари!

2
ua
2462